Heyy ! selamat dtg :)


Sunday, May 29, 2011

Holiday Coming !

woot ! woot ! holiday sudaa dtg meyhh . exam pown daa abs . tinggal tunggu result jerk ,  aku ta taw la result aku mcm mane nanty , holiday daa dtg , so lupe kan buku teks , buku nota segale , nahh pastu result ke laut . hahaha .
ary sabtu tade g mane2 pown , ary ahad ptg bosan gler , dlm kol 6:30 aku baru kua ngan kak ema n adk die , fuhh g jln2 best , pastu g kdai kek . kenyang na mampos mkn mcm2 , huh ! na muntah daa ase nye . kalau muntah aku ase keluar smue yg aku mkn td , aku mkn hot & spicy chicken rice , air soya , pizza hotdog , nugget , mcm2 ah . g ngan fynas suhaimi , korg kenal ? ta ? bangang btol korg nie , tape2 jup ag aku upload pic die , g ngan fynas suhaimi , wiwin , abg faizal , kak ema n me la :D hahaha .

No comments:

Post a Comment