Heyy ! selamat dtg :)


Friday, May 20, 2011

Haruskah ?

                  dikala dikau mencari cinta
                  aku memberi tapi tak pernah 
                  ku rasakan , dikala aku dilamun cinta
                 dengan dirimu mengapa kau jauh dariku
                 tiada cinta didalam dirimu , bia pown kau kata 
                 "baby i love you "
                  tidak kau rasa getaran ini , tiada cinta lain sehebat cintaku
                 haruskah aku menanti cinta ini , kerna kau masih tak
                mengerti hatiku  
                tak perlu kau ucap "baby i love you so "
              kerna cinta darimu , ta sehebat cintaku   
                  

             haruskah aku menanti ? haruskah aku cinta kamu ?
             kerna ku tahu coz baby you don't love me so .


             <3

No comments:

Post a Comment