Heyy ! selamat dtg :)


Friday, May 6, 2011

siyuzly kau na pndah ?

heyhh ieyra budax mushux , betol ke kau na pndah ? tayah pndah lha , aku ta sempat na hang out ngan kau , ta sempat na tunjuk bagaimane aku n ery gadoh , romantik , baek , nganjeng2 , wahhh gitu ! hahaha , oke kembali siyuz . jgn pndah ea sygs :) , kesian lha kat aku nie , na rase jugax cm mne hang out ngan org cantekk cm kau nie . jgn pndah taw :)
syg kau . ily , hee <3
rambot kau daa baru , rambot kau mcm aku dlu ,
rambot kau baru mcm aku dlu taw . haha , ary tu jmpe kau , kau pakai baju sukan skolah kau kan ? cm nie kan ? dgn rambot kau yg dlu kan ?

ha nie , kau nmpk ta ? psl kau jerk aku na story , 80 gmbr kalau bole aku na amek dlm fb kau tu . hahaha , ieyra minx halal ea amek pic ieyra nie . huhu :P
nie jerk kot aku na update . daa ~

No comments:

Post a Comment