Heyy ! selamat dtg :)


Friday, April 15, 2011

Khamis (14.4.2011)

okeyhh . ary khamis (14.4.2011) bfday shafiq hafisal . ex aku dlu . aku just wish jerk . taon lpas aku wish n kaw dpt present kan ? haha . aku bg baju giordano wane itam . aku ta penahh nmpk kaw pakai lagi , maybe baju 2 besar kot . hihi . taon nie aku ta taw na bg kaw ape lha doe . nanty lha aku pk2 kan ea . oke next story , perenggan ke dua . hahaha
  pade ary yg same jugax , time belajar bm , biase lha puake masok kelas kan *name ckgu secret .
entah pape die ta puas aty ngan aku , yaya n azlin . aku nie jenis ta brani lwn ckgu , sometimes kalaw sakit sgt aty , aku lawan jugax . huhu . amende entah si yaya n azlin ta bwk buku agk nye , ckgu 2 suh berdiri . ta kesah lha 2 kan . okeyhh , blajar bab "surat rasmi" , pelajaran darjah 6 diulang balik . sumpah aku ngantok dengar ckgu 2 ajar . na tana pown aku dengar jerk lha die bebel . huish . si yaya daa penadd diri , yaya pown merayap lha dlm kelas , pusing meja sane , pusing meje sinie . roundboard nye laen . ckgu 2 geram then bebel lha entah pape , aku n azlin ape ag , tanduk daa kua an *tanduk setan . haha . nganjeng2 lha . pastu ckgu suh bg alasan , tajuk surat 2 na mohon masok asrama kat skolah . yaya tnye ckgu " ckgu na alasan yg logik ke ta " ? kalaw ta logik uma sye ade antu , sbb 2 sye na ddok kat asrama . dgn muke slamber die ckp gitu . ek eh , aku n azlin ta tahan na gelak . kiteorg selak2 ketawe . huish . ary 2 lha paling aku ta bole lupe kan coz aku ta pnahh jadi setan cm 2 kat skolah . hahaha :D

No comments:

Post a Comment