Heyy ! selamat dtg :)


Thursday, April 21, 2011

kami memang budax yg bermasalah dlm kelas 1Zuhri :)

hahaa . nmpk ta title 2 ? aku , yaya , azlin , samirah n zahidah telah dikategeori kan oleh ckgu f*ck dgn name budax yg bermasalah dlm kelas . ish ckgu nie , ta psl2 kiteorg kene rotan + tiap2 minggu masok bilik kaunseling . eee ! entah pape lha ckgu 2 kan . geram gler . next story :D
td kat skolah blajar geog , yaya mule lha ade pangai setan die , entah pape die nganjeng ckgu shahpul 2 tgh mengajar , naseb baek ta kene diri , ckgu 2 daa lha anti ngan aku , die panggl aku bini popeye , so aku panggl lha die popeye . tiap kali serempak jerk , aku panggl lha eh popeye , ckgu 2 tenung jerk . haha . aku jenis ta takot ngan ckgu 2 , die ta mara . ckgu 2 sporting meyhh :)

No comments:

Post a Comment