Heyy ! selamat dtg :)


Wednesday, March 30, 2011

demam2 pown still dtg skolah taw :D

ha aku demam2 un still dtg skolah . wajin kan ? heee . dtg skolah jerk sudaa nmpk mke die . arghh ! aku ta bole tgk mke die , sakit banget aty nie . wahh gitu = ='
then aku g dewan sbb ade ape entah buadd koko an . pastu ta jdi pulakk da . kelab kebudayaan msok kelas 5PD ( perdagangan ) . haih . gatal btol maen tkar2 tmpt . lalala . then daa abs smue masok kelas , aku wase cm ade org ikot belakang aku . so aku un pandang lha belakang . pandang2 upe nye b kesayangan aku ikot . haha . aku daa gdoh ngan die . tbe2 die ddok tercongok kat belakang aku . aku lari masok kelas lha ape ag an . haha 
then aku ddok dlm kelas tutup muke . buka mate jerk ery kat sebelah aku . eh berani nye masok kelas org . demi aku kot die masok na pjok aku . haha . so sweet lha <3 

No comments:

Post a Comment