Heyy ! selamat dtg :)


Sunday, January 23, 2011

gosh !!

gosh !! kalaw aku story mesti korg ta caye an ? nak story ke tak nak ? uwm , story jerk larh , but nie bkn maen2 ah , kenyataan yg aku alami .
23.1.2011 g angsana jb , ade konsert rock n riuh era . best gler2 !!
konset daa abs , so aku pown beramah mesra ngan artis2 an . fiq (mentor) , jinbara , wana , nashrin , tom n awi rafael . minx tande tgn smue , fiq pulakk tanye ngan tom n wana " cm mane aku nak ngorat budax nie ?" die pandang aku . perhh !! cair aku doe . haha . renungan tajam die bg . caya larh fiq . last2 , fiq ckp at umi aku , " kak jge anak akk , die besor sikit nanty sye ngorat " umi aku pown ketawe jerk die ckp gitu . hahaha
korg caye ? tak kan ? nie larh yg aku alami pade ary ahad 23.1.2011
:)

No comments:

Post a Comment